Bestel en verzendingsinformatie

Verzendinformatie

Is het product dat ik bestel altijd op voorraad?

Le Parfum de Nathalie heeft alle producten in voldoende voorraad. Indien het niet voorradig is, zal dat vermeld staan op de website bij het product. U krijgt ook informatie over de te verwachten levertermijn. Als u vragen hebt over de levertermijn, mag u altijd met onze klantendienst contact opnemen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Helaas kunnen we het exacte tijdstip van de levering nooit op voorhand bepalen omdat we met vaste leveringsdagen werken per week/per regio. U wordt wel op de hoogte gehouden wanneer de verzending plaatsvindt. Het gaat om luxeproducten die met de grootste zorg worden verpakt en verstuurd. We streven ernaar om elke bestelling binnen de week geleverd te krijgen.

Kies altijd een leveringsadres waar altijd iemand aanwezig is. Zoals een werkplaats of een buurvrouw die niet uit werken gaat. Het leveringsadres hoeft niet hetzelfde te zijn als het facturatie-adres.

Van zodra we uw bestelling klaar hebben voor verzending, zal u een e-mail ontvangen met de gegevens over de levering.

Is het mogelijk om te betalen bij levering?

Neen, dat is helaas niet mogelijk. Zendingen onder rembours of betaling bij levering zijn bij leparfumdenathalie.be niet mogelijk.

Bestelinformatie

Hoe kan ik iets bestellen?

Bovenaan leparfumdenathalie.be vindt u onze verschillende productcategorieën.
Zo vindt u makkelijk en snel de juiste producten.
Hebt u het product/de producten van uw voorkeur gevonden, dan klikt u gewoon bij het product de knop ‘In winkelwagen’ aan. Uw aankoop wordt dan automatisch toegevoegd aan uw winkelwagen.
Wenst u meer stuks van datzelfde product, klik het gewenste aantal dan aan in het vakje ‘aantal’.

Daarna winkelt u verder of rekent u af. De door u gekozen artikelen blijven in uw winkelwagen zitten, zolang u niet naar afrekenen gaat.

U kan te allen tijde aankopen in uw winkelmand wijzigen, toevoegen of verwijderen.

Eens uw bestelling volledig is, gaat u naar ‘afrekenen’.

Op onze pagina ‘Afrekenen’ vult u alle gegevens in. Vergeet ook niet het leveringsadres in te vullen.

U kunt zich ook registreren of inloggen als u al geregistreerd bent bij leparfumdenathalie.be.

Op deze pagina duidt u ook de door u gekozen betaalmethode aan. Kijk alles nog eens goed na en wijzig of annuleer indien nodig.
U kunt ook terug naar de webshop als u nog iets wil toevoegen.
Bent u zeker dat alles correct is ingevuld en nagelezen? Druk dan op de knop “Plaats uw bestelling”.

Dan komt u op de betaalpagina. Afhankelijk van de gekozen betaalmethode krijgt u instructies om uw bestelling af te ronden en te betalen.

Verzendingskosten?

Wij leveren in heel de Benelux.
Verzendingen vanaf €250 zijn gratis.
Voor verzendingen lager dan € 250 worden de volgende kosten aangerekend:

  • Voor België: + €15
  • Voor Nederland & Luxemburg: + € 20

Moet ik ingelogd zijn om te kunnen bestellen?

Nee. U heeft geen account nodig om een aankoop te doen. Maar wie zich registreert kan maximaal genieten van eventuele acties op leparfumdenathalie.be.
Vul daarvoor gewoon uw gegevens in en kies een wachtwoord. U kan de gegevens van uw account op elk ogenblik wijzigen.

Worden mijn aankopen altijd naar het factuuradres gestuurd?

Nee, het factuuradres en het leveringsadres mogen verschillen. Of u laat uw bestelling op het factuuradres leveren of u kan ervoor kiezen een ander adres op te geven voor de levering als u dat makkelijker uitkomt.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Van zodra uw bestelling is afgerond, ontvangt u van Le Pafum de Nathalie een bevestigingsmail met uw order.
In deze mail krijgt u een overzicht van alle informatie aangaande uw aankoop.
Hebt u geen e-mail ontvangen?
Kijk dan snel even in uw spam-folder op uw computer.

De volgende gegevens vindt u in uw bevestigingsmail terug:

  • Online ordernummer
  • Betaalmethode en status van uw betaling
  • Alle artikelen die u besteld heeft en het totaalbedrag
  • Een link naar uw account
  • Uw contactgegevens

Hoe weet ik dat betaald heb?

Wanneer wij uw betaling ontvangen, krijgt u van ons een betaalbevestiging in uw mailbox.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Als uw bestelling nog niet is verzonden, kan uw bestelling nog aangepast worden. Gewoon even bellen of een mail sturen. Voor alle wijzigingen (adresgegevens, annuleren of bijbestellen van producten, …) neemt u best zo snel mogelijk contact op via info@leparfumdenathalie.be

Ik heb een probleem bij het bestellen

Hebt u hulp nodig bij het bestellen? Neem dan gerust contact op met onze klantendienst via info@leparfumdenathalie.be

Retourbeleid: kan ik mijn besteling terugsturen?

Wij willen graag dat u tevreden bent over uw producten van Le Parfum de Nathalie. Maar mochten zij u niet bevallen, dan kunt u het product of de producten retour sturen volgens de onderstaande procedure.

U heeft veertien dagen de tijd na ontvangst van uw bestelling om uw producten naar ons te retourneren.

Controleer bij de levering van uw bestelling of de producten in goede staat zijn en tijdens het transport niet werden beschadigd. Het is echter wel normaal dat de verzenddoos sporen van sleet draagt.

Maar als uw artikelen tijdens het transport aanzienlijke schade hebben geleden, dan moet u het pakket niet aanvaarden en het meteen aan de transporteur teruggeven.

U stuurt ons een mail op leparfumdenathalie.be. U legt uit dat u uw bestelling wil omruilen en geeft de reden hiervoor op. Wij sturen u zo snel mogelijk per mail de documenten toe die u op uw retourpakket moet bevestigen. Wij plannen dan een afhaling bij een door u opgegeven adres.

De producten moeten zich absoluut in hun ongeopende, originele verpakking bevinden, en mogen niet gebruikt zijn.
De verzendkosten van de retourzending zijn voor uw rekening. Zodra de artikelen bij ons binnen zijn, zullen wij u terugbetalen.